Många tankar att samla

Det är en hel del på gång nu vilket för med sig tankar som snurrar runt i huvudet. Jag ska försöka stilla dem lite genom att skriva ner dem.

* Centerpartiet har haft Framtidsstämma i Upplands-Väsby den här helgen och ett nytt idéprogram är bestämt. Jag har en del kommentarer och tankar kring det som jag ska försöka bena ut inom snar framtid.

* Det är ett antal lokala projekt som antingen kommer att presenteras eller initieras på allvar den kommande månaden vilket också ska bli riktigt roligt.

* Det mesta som rör sig i min värld just nu har politisk anknytning, men med inslag av kommunikation, beteendevetenskap, engagemang m.m. Lite av ”LUCK i politiken”, vilket jag redan har berättat för Johan Lange en gång, men nu vill jag bygga på med lite mer tankar och funderingar.

Vi tar ett steg i taget men – NU KÖR VI!

Om sandlyckan

Här skriver jag ner tankar om vad som händer omkring mig. Det pågår massor av icke-fungerande debatter som inte leder någonvart och här kommer försöka titta på några av dessa ämnen på sätt som inte görs på så många andra ställen. Jag ska försöka lyfta fram saker som tycks ha förbisetts.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

