Jaaa! Jag är rik!

Jag har som vana att emellanåt titta i skräppostkorgen efter felsorterade guldkorn och äntligen visar det sig att det lönar sig. FNs utvecklingsprogram har nämligen utsett mig till vinnare. Jag har haft det på känn länge och nu är det alltså bekräftat.

United Nation Development Program
UN House, London, United Kingdom.

The UNITED NATION DEVELOPMENT PROGRAM would like

to notify you that your email address
just won the sum of $400,000 (Four hundred thousand USD). The email address was selected
from an exclusive list of 250,000 e-mail addresses of individual and corporate bodies
picked by an advanced automated random computer balloting system.

Provide the below information for claim:

1.FULL NAME
2.ADDRESS
3.COUNTRY
4.SEX
5.AGE
6.OCCUPATION
7.TELEPHONE

Warm Regards
Patricia Gallen
(Online Announcer UNDP)

Nu får jag börja fundera på allvar vad jag ska göra med pengarna…

Om sandlyckan

Här skriver jag ner tankar om vad som händer omkring mig. Det pågår massor av icke-fungerande debatter som inte leder någonvart och här kommer försöka titta på några av dessa ämnen på sätt som inte görs på så många andra ställen. Jag ska försöka lyfta fram saker som tycks ha förbisetts.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

