Att vända en övertygad

Idag har Joakim Jardenberg varit i Halmstad för att prata sociala medier på frukostföredrag och i radion. Tyvärr kunde jag inte delta på mötet men det sändes live på Bambuser så det går att se i helgen.

Jag tror också att radion nådde flest ofrälsta efttersom det var i den folkliga kanalen P4 Halland. Just föreläsningar riskerar att bli lite mer av att frälsa sina följare.

Nu spelar det ingen större roll men jag blev riktigt sugen på att höra mer efter 5 min livesändning på nätet och bra intervjuer på radio.

@jocke verkar ha gott om empati och respekt för andra samtidigt som en stor tro på det han gör och hans argument verkar kunna sporra nästan vem som helst till att testa sociala medier.

Det kommer bli en spännande helg med Jardenberg.

Testbloggat från mobilen

Om sandlyckan

Här skriver jag ner tankar om vad som händer omkring mig. Det pågår massor av icke-fungerande debatter som inte leder någonvart och här kommer försöka titta på några av dessa ämnen på sätt som inte görs på så många andra ställen. Jag ska försöka lyfta fram saker som tycks ha förbisetts.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Att vända en övertygad

  1. Vore kul att höra vad du tycker, försöker hela tiden förändra och skruva på hur jag för fram evangeliet ,)

  2. sandlyckan skriver:

    Tack Jocke.
    Jag vill gärna komma med feedback men vet inte riktigt hur ännu, det känns som om jag vill tala om massor. Jag funderar på vilket format jag vill använda och återkommer snart.

  3. Ping: Kommentarer till ”Att vända en övertygad” | Sandlyckan

  4. sandlyckan skriver:

    Jag har valt att skriva ett nytt inlägg med mer utförliga kommentarer, dock inte särskilt konkreta saker att göra bättre.
    https://sandlyckan.wordpress.com/2011/05/30/kommentarer-till-att-vanda-en-overtygad/

Kommentera

